Home My Story Travel Review Contest Parenting Tutorial

Cara Mudah Dapatkan Kulit Muka Cantik Berseri Secara Semulajadi | Sista stardust



Assalamualaikum...

Wajah yang bermasalah sering mengganggu emosi setiap orang tidak kira wanita mahupun lelaki. Mesti ada sedikit perasaan iri hati apabila melihat ada di antara rakan kenalan kita yang mempunyai wajah yang bersih dan cantik kan? Rasa nak korek je rahsia mereka jaga muka sampai jadi cantik macam tu.

Kelmarin, Fara ada terlihat di facebook mengenai satu produk ni berunsurkan minuman botani yang cukup banyak manfaatnya pada wajah. Fara pun selidiklah dengan lebih mendalam apa bahan yang digunakan, testimoni pengguna, kebaikan produk dan sebagainya. Rasa tertarik terutama pada bahan yang digunakan. Apa produknya?


Sista Stardust CollaRose


Menariknya mengenai Colla Rose adalah, ianya merupakan makanan tambahan yang berasaskan daripada campuran bahan botani semulajadi untuk kesihatan dan kecantikan. Ramuan istimewa Colla Rose iaitu Ekstrak Kelopak Rose (Japan Whitening) yang merupakan ramuan berpaten No.3818483 dan Collagen yang mana mampu merawat masalah kulit seperti kulit kusam, jeragat, kulit kering, parut, dan pelbagai lagi. Pengguna Yang ALAHAN Makanan Laut DILARANG Mengambil Colla Rose ni ya.



9 KEBAIKAN COLLA ROSE

💗 Mengatasi masalah kulit kering dan kusam
💗 Mencerah dan memutihkan wajah
💗 Mengatasi masalah penuaan
💗 Mencegah daripada masalah kedutan halus
💗 Menegangkan kulit wajah serta gebu
💗 Menjadikan kulit lebih lembab
💗 Menghilangkan bintik halus dan tompok hitam
💗 Mengatasi masalah jeragat dan jerawat
💗 Membantu menguatkan rambut, kuku & tulang



7 Bahan Istimewa Colla Rose Membantu Mengembalikan Kecantikan Kulit Secara Semulajadi

Bahan dalam ramuan Colla Rose ni jika diteliti kesemuanya menggunakan  bahan yang berkualiti tinggi di mana setiap bahan tersebut berfungsi menyembuh dan merawat masalah kulit muka dari dalam. 7 bahan yang Fara maksudkan adalah :
  • Orange with acacia gum
  • Collagen
  • Grape Seed
  • Camu-Camu
  • Asthaxanthin
  • Vitamin C
  • Rose Petal
Bila Fara google sendiri kelebihan setiap 7 bahan tersebut, masing-masing mempunyai kelebihan mereka sendiri. Tidak dapat dinafikan capuran 7 bahan ini begitu hebat sekali.

Sista Stardust Colla Rose menjadikan muka cantik berseri semulajadi

Istimewanya Colla Rose ni selain ianya menggunakan bahan dari sumber semulajadi, produk ini juga merupakan sejenis minuman botani yang cukup bagus untuk kesihatan rambut, kuku dan tulang. Biasalah, bila umur makin meningkat pelbagai masalah akan datang. Sebab itulah Fara perlukan makanan atau minuman tambahan untuk mengekalkan kecantikkan diri. Lagi 1, supplement jenis 'minum' ni dikatakan lebih cepat meresap dan kesan lebih pantas. Berbaloi Fara cuba Colla Rose ni. 

Kalau dulu muka jenis kusam, berminyak, dan badan pula mudah penat. Bila dah amalkan Colla Rose ni nampak perubahan diri. Bila bangun pagi tu, rasa segar, muka makin kurang berminyak dan jerawat kecik-kecik kat muka nampak berkurangan. Alhamdulillah.



Cara Minum Colla Rose :

Campur 1 paket (10 grams) ke dalam 150ml air suam, kacau sehingga larut dan minum serta-merta selepas penyediaan. Minum air yang secukupnya sepanjang hari untuk kesan yang terbaik.

Pemakanan Yang Dicadangkan: 1 paket sehari, sebelum tidur. 1 kotak Colla Rose ni ada 60 sachets untuk 60 hari penggunaan. Rasanya sedap macam minum air berperisa bunga ros



Amaran!! Jangan Ambil Colla Rose jika anda :

Perhatian: Jika anda hamil, menyusu atau sedang mengambil ubat, sila rujuk kepada doktor atau penasihat perubatan sebelum mengambil sebarang makanan tambahan




Bagimana nak dapatkan Colla Rose ni?


Boleh dapatkan terus di laman sesawang Sista Stardust :

Website : https://www.sistastardust.com/
Facebook : https://www.facebook.com/sistastardust/