Home My Story Travel Review Contest Tutorial

Moeder - Susu Utama Pilihan Ibu Hamil & Bf

Assalamualaikum...

MilkBooster & Susu Untuk Ibu Hamil TERBAIK di MALAYSIA !





Moeder adalah produk susu berperisa vanilla yang dikhaskan untuk membantu ibu mengandung atau ibu menyusu untuk kekal sihat dan cergas.

Moeder juga dapat membekalkan nutrisi yang lengkap buat anak dalam kandungan atau anak yang disusui. Disamping sebagai milk booster, moeder dapat meningkatkan penghasilan susu si ibu agar lebih berkualiti kerana bagi ibu yang mengandung atau menyusu, semua makanan dan minuman yang kita ambil akan disalurkan kepada anak. Sangatlah penting bagi ibu-ibu hamil atau menyusu mengambil makanan/minuman berkhasiat untuk keperluan si ibu sendiri dan juga anak.






KEBAIKAN MOEDER BUAT IBU DAN ANAK

Khasiat buat Ibu hamil :

 Mencerahkan Kulit.
 Mengatasi masalah rabun malam
 Meningkatkan daya tubuh dan stamina serta tenaga semasa hamil
 Mengurangkan Risiko tekanan darah tinggi dan rendah ketika Hamil.
 Mengatasi masalah depresi (Stress)
 Menguatkan sistem penghadaman dan daya tahan terhadap keracunan makanan.
 Mengelakkan Sembelit bagi ibu Hamil
 Menguatkan Pernafasan (mengurangkan asma dan lelah bg ibu hamil)
 Membanyakkan darah (pengganti kerang seperti tradisional)
 Meningkatkan produksi susu ibu (Banyakkan susu ibu)
 Melembabkan kulit
 Mengurangkan kesan selulit pada perut
 Mencegah osteoporosis
 Mencegah sakit pinggang dan tulang belakang ketika hamil kerana membawa kandungan
 Menguatkan kandungan bagi ibu baru hamil
 Memberi lebih tenaga ketika proses bersalin
 Mengatasi masalah mual.
 Menormalkan metabolisme
 Mencegah kegemukan selepas bersalin
 Rasa Vanila berlemak tanpa menyebabkan rasa loya.


Khasiat buat Kandungan atau bayi :


 Mengurangkan Risiko demam kuning
 Meningkatkan daya tahan tubuh bayi (selsema demam)
 Melebatkan rambut
 Menghitamkan rambut dan bersinar terhadap bayi
 Memutih dan melicinkan kulit bayi
 Membantu menguatkan sistem paru-paru bayi.
 Mencegah asma dan lelah
 Mencegah Rabun ketika besar
 Membantu pembentukan otak, saraf, plasma darah, dan organ pembiakan.
 Membantu kecergasan otak bayi (Anak Pintar)
 Membantu sistem pencernaan bayi yg menyusu badan ibu yang mengamalkan Moeder



Khasiat untuk Ibu menyusu :

 Membanyak dan memekatkan produksi susu
 Mencegah kegemukan
 Mencerahkan & Melembab kulit
 Membantu hilangkan selulit ketika hamil
 Membantu merawat luka dalaman semasa deliver (bersalin) dengan cepat.
 Memberi tenaga terutama ketika berpuasa tetapi meyusukan bayi.
 Mengurangkan stress
 Mengatasi atau mencegah rabun.
 Mengenyangkan bayi dan atasi masalah sedu
 Menguatkan sistem pernafasan bayi.
 Membantu daya ingatan bayi






Cara Minum :




Bancuh menggunakan air suam ( 200ml ) 1 scoop . 1 scoop siang dan juga 1 scoop malam sebelum tidur. Elakkan makan kaffein.


Harga

RM159/169ss
termasuk postage



Ramuan Moeder :


Susu kambing, EkstrakTomato, Habbatussauda, madu, Ekstrak Anggur, Lutein, Sarang Burung, Rumpai Laut, Buah Tin, Kurma, Gam Arab, Ekstrak Billberry, Ekstrak Aloe Vera, Ekstrak Lobak Merah, Ekstrak Brokoli, Ekstrak Betik, Stevia, Omega 3, Vanilla Non Diary Creamer.



Moeder New Packaging 




Untuk pengetahuan peminat Moeder, sekarang Millenial Gen (MG) telah memberikan wajah terbaru untuk moeder seperti yang anda lihat pada gambar diatas sebelah kiri merupakan pek lama dan sebelah kanan pula pek terbaru Moeder.




Sebagai pengguna Moeder, fara sangat berpuas hati mengamalkan Moeder dalam kehidupan seharian sejak bergelar ibu. Alhamdulillah, fara gembira dapat menyusukan Aimi hingga 2 tahun. Moeder banyak membantu fara membekalkan susu yang berkualiti dan mencukupi untuk Aimi.


Bukan itu sahaja, rasa Vanillanya sangat sedap dan sesuai jika para ibu yang hamil kerap berasa loya bolehlah mencuba moeder. Ianya dapat menghilangkan loya di tekak.

Nak anak sihat dan tembam mcm aimi? Minumlah Moeder!!



UNTUK ORDER MOEDER BOLEH HUBUNGI:

Kelab Ibu Cantik - Millenial Gen (MG)


010-4042769

















Disyorkan Untuk Ibu Demi Kebaikan Si Comel Anda! 






9 ulasan:

tenku butang berkata...

mula2 ingat Fara ni bujang lagi.. rupanya dah kawen n ada baby ye.. muka macam anak dara.. lawaa

Mrs FaRa berkata...

hehe... kahwin dah dear...

zaleha awaluddin berkata...

Bagus ramuan dalam milk booster ni.
Anyway,
alololo comeynya baby Fara..memang tembam.
happy breastfeeding dear :)

-Zaleha Awaluddin-

Mrs FaRa berkata...

ramuan dan rasa vanilla yang menarik.. try k! hehe

Mek Onie berkata...

Farahhhhh, u are so lucky woman! haaa... onie ingat pun awak bujang lagi,tak caye diusia muda dah ada anak...alhamdulillah jodoh awak cepat :D

Baby fara omeiiiiii,gewammmm acik onie !

Mrs FaRa berkata...

haiiii mek onie... Alhamdulillah perancangan Allah terbaik buat diri... jadi ibu pada usia muda ni mencabar betol... hehe

Azlinda Azman berkata...

Wow...bagus

mOoN IzzaN berkata...

Bagi yg suka susu sgt sesuai try moeder.. :)

Dyn Dyn berkata...

susu ni ada kelulusan KKM ke x ekk..??