Home My Story Travel Review Contest Parenting Tutorial

Rose Face Serum menghilangkan jeragat paling berkesan 2017


Malu tengok muka sendiri!!
Malu! Malu! Malu!

Berjeragat sana sini,
Banyak bintik-bintik hitam,
Kusam,
Hilang jerawat sini, naik pula jerawat sana,
Arrggggghhh!! Stresss!!

Nak berdepan dengan orang pon tidak berkeyakinan. Sedihnya..

Pernah alamai perkara begini?
Jangan berputus asa... 

Anda kena la yakin jeragat boleh hilang. Jangan putus asa! No no no! Don't give up! 

99.99% pengguna produk ini sangat terkejut dengan kesannya. 19 dari 20 pengguna sangat setia kerana mereka rasa dan nampak kesannya.

Jeragat mereka berhenti merebak, jeragat makin pudar, kulit makin cerah dan jeragat yang hitam akhirnya hilang. Ini yang anda nak kan ? Mungkin dah berbelas tahun anda usaha untuk hilangkan jeragat.

Jangan terpedaya dengan sesetengah produk yang menjanjikan cantik dalam masa yang singkat lebih-lebih lagi jika ianya produk yang tinggi bahan kimia. Pada mulanya memang kulit menjadi cantik tapi, selepas anda berhenti menggunakannya anda sendiri menempah bala pada kulit muka anda. Kenapa? Kerana salah satu sebab, produk tersebut sangat tinggi bahan kimia yang boleh menghakis kulit dari dalam.

Sebab itulah, pemilihan produk biarlah atas dasar penggunaan bahan organik kerana bebas bahan kimia dan bahan yang digunakan inshaAllah selamat dan tiada kesan sampingan.


Mengapa Produk Lain Gagal Atasi Jeragat?

Jenama ini sangat mementingkan kualiti pada setiap produknya. Sebab itulah mereka kaji dahulu produk- produknya.

Paling penting, setiap produk jenamanya mengatasi masalah terus daripada punca jeragat yang sebenar.

Bahan asas utamanya adalah organik sesuai untuk semua jenis kulit asia tanpa kesan sampingan. Walaupun produk ini berasaskan organik, bahan lain yang dicampurkan diperkaya dengan vitamin yang mampu memperbaiki kulit wajah dari dalam. Oleh itu, kecantikkan semulajadi anda akan terserlah automatic dari dalaman.



Rose Face Serum (RFS)
Inilah dia Rose Face Serum (RFS) yang mampu menyelesaikan masalah muka anda. Ya!! Setiap penyakit pasti ada ubatnya. Begitu juga kecantikkan diri sudah pasti ada produk yang membuatkan anda cantik dan berseri apabila memakainya. Yang penting, pastikan anda memilih porduk yang berkesuaian dengan anda. 


Keistimewaan ROSE FACE SERUM (RFS)

Ianya merupakan Serum muka berasaskan Rose Organik No.1 Di Malaysia yang menggunakan kaedah semburan untuk menghilangkan jeragat dan parut jerawat sepantas 14 hari*.

Seperti yang kita sedia maklum bahawa bahan organik sememangnya bagus untuk kulit kerana ianya bebas dari kimia merbahaya yang kebanyakannya boleh mengakibatkan kulit menjadi rosak. Disebabkan itulah bahan yang digunakan oleh Rose Face Serum diperkaya dengan bahan organik semulajadi untuk kecantikkan asli dari dalam. Serum juga lebih cepat penyerapan berbanding krim lain yang ada dipasaran. 



Kelebihan Rose Face Serum (RFS)

đŸ”¹Mengandungi Vitamin E,Vitamin C, Omega 3 dan Omega 6 yang sangat penting untuk melindungi kulit dari kesan panas cahaya matahari.

đŸ”¸Semburan yang halus untuk serapan maksimun,menyamai teknologi nano.

đŸ”¹Vitamin E 30,000 iu

đŸ”¸Serum semburan NO.1 tidak meleleh dan tidak melekit.

đŸ”¹Parut jeragat hilang seawal 7hari




4 Nutrisi Hebat Dalam Rose Face Serum (RFS)

Rose Face Serum merupakan satu-satunya serum paling Organik no.1 di Malaysia. Diperkaya dengan khasiat Vitamin E, Vitamin C, Omega 3 dan Omega 6 yang setiapnya mempunyai fungsi masing-masing untuk kecantikkan dari dalam.

Vitamin E
⏺utk block free radicals dr udara, di sebut anti oxidant. Ni yg sebab kan proses penuaan pd kulit. Bila kita boleh fight free radicals dr kulit, kita boleh mengurangkan wrinkles dr berlaku dgn cepat dan jaga sel kulit muka muda.

⏺perbandingan, ada beza baju yg kita sidai kat tempat teduh danbaju kita sidai kat panas matahari. Warna baju pudar nampak macam baju dah lama…padahal baju baru..

⏺kulit kita selalu generate sel kulit baru, kalau jaga dan dilindungi, maknanya kita jaga kemudaan sel kulit muda tu supaya slow sikit “lusuh” nya.


Vitamin C:

⏺Macam vit e, kaya dgn antioxidant, tapi vit c nyer peranan ialah mengaktifkan sel muka utk menghasilkan collagen, molekul penting utk kulit yg sihat.

⏺Vitamin c ni samada yg kita makan atau kita sapu kat kulit mmg akan merangsang kulit menghasilkan collagen.

⏺Yg kedua, vitamin c ni penting sebab dia yg akan merawat ultraviolet (uv). UV ni yg akan rosakkan kulit muka, nama dia photodamage.Org dok makan collagen kan.Cara yg lebih baik ialah kita ambik vitamin c, da sapu vitamin c pd kulit. Biar kulit secara natural hasilkan collagen tu.


Omega 3 (makan dan sapu)


⏺Kulit mmg perlukan fatty acid macam omega 3 utk kekalkan kelembapan, normalkan pengeluaran minyak dan utk maintain kulit nya elasticity.

⏺Sama macam vit c, dia penting utk lindungi kulit dr photodamahe dan kesan sunburn. Kesan sunburn ni dipanggil “inflammatory skin response”. Lebih kurang macam kesan kulit macama kena minyak panas tu…

⏺Omega 3 dalam minyak ikan yg kita makan, akan pergi ke liver, di proses dan akan ke kulit utk fungsi yg sama. Omega 3 yg kita sapu kat kulit akan pergi ke kulit dgn lebih cepat.


Omega 6
⏺Omega 6 ni kaya dengan linoleic acid, dia ringan dan nipis rasa minyaknya.

⏺Peranan dia utk nourishkan kulit tapi tak rasa berat berminyak.

⏺Omega 6 ni tujuannya utk mengekalkan fungsi kulit sebagai pelindung muka kita dan mengurangkan sel kulit dr mengelupas.Org yg ada masalah jerawat dia kurang linoleic acid, tu yg muka dia kurang keupayaan “melindungi” dan kulit jadi senang di serang bahaya dr uv dan toxic udara.

Sebab tu, serum tu mmg di fomula utk ada 4 benda ni, bila spray kita guna kan teknologi sama dengan nano, spray tu tak akan meleleh, dia cantik je kat muka, slowly meresap. Paling penting tak melekit.



Harga Rose Face Serum (RFS)

Sebotol RM50 sahaja 
tidak termasuk postage.

Tahan selama 2 bulan bergantung kepada kekerapan pengguna.


Testimoni RFS:


Media Sosial:
Facebook page: ZEETA PAKAR MAWAR

Instagram: 
@zeetaofficial

Whatsapp untuk order: 
019-2209069

Website: 
www.zeeta.com.my







7 ulasan:

Uyul Rosli berkata...

murahhh harga dia, memang mampu milik
Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

Jie Susanos berkata...

botol yg menarik, harap kesannya pun hebat..

Azhafizah Md Nor berkata...

Lebih mudah ada serum yang jenis spray² ni kan.

Murni Mohd Yusof berkata...

Kandungan nutrisi dlm rfs membantu utk atasi masalah jerawat & jeragat

Kin Naz berkata...

tak rugi mencuba serum ni.

Maria Firdz berkata...

Harga yang mampu milik..

sayaiday berkata...

Serum memang wajib dalam rutin skincare Iday, sekarang dah banyak terjual serum, tetapi kena pilih yang betul2 sesuai dengan kulit. Iday tengok serum ni banyak testimoni positif dari customer. Harga pon reasonable :)