Home My Story Travel Review Contest Parenting Tutorial

Baju senaman Jonlivia selesa dan serap peluh!


Assalamualaikum...

Salah satu menjaga kesihatan diri adalah dengan bersenam. Rasanya ramai yang memilih untuk bersenam di rumah kerana kita bebas nak pakai baju yang kita suka tanpa perlu diperhatikan oleh orang.

Bagi mereka yang memilih bersenam di gym pula lebih banyak kelebihan kerana peralatan di gym lebih banyak, dan selesa. Walaubagaimana pun, terpulang pada individu sama ada ingin bersenam di rumah atau di gym. 


Fara lebih memilih bersenam di rumah kerana faktor selesa. Kalau berpeluh banyak sekalipun tidak rasa malu sebab di rumah hanya ada anak-anak.  Kalau anak-anak meragam semasa sedang bersenam, agak senang untuk fara tangani mereka. 

Baju senaman dari Jonlivia selesa dan serap peluh

Siapa kata kalau bersenam di rumah tak perlu pakai baju senaman? Boleh je kalau nak pakai baru ada semangat nak melakukan senaman. Baju ni dari jonlivia. Istimewanya baju ni sampai fara sanggup pakai semasa senaman adalah ianya menyerap peluh dan tidak panas!


Kualiti baju senam Jonlivia juga sangat bagus dan ditambah dengan aksesori di bahagian tangan yang boleh diletakkan telefon memudahkan waktu senaman. Nak letak Telefon screen 6 inci pon muat. Sesuai kalau anda yang suka bersenam di luar mahupun di gym bolehlah try baju ni. 

Kelebihan bersenam

Senaman memberi pelbagai kelebihan untuk kesihatan badan kita. Kita disarankan melakukan 30 minit exercise setiap hari dan anda akan mendapati sesuatu kelainan. Tidak percaya?? Cubalah !! Anda pasti akan merasainya. Antara kelebihan bersenam ialah :


1. Meningkatkan daya ingatan/memory. Aliran oksigen dan tenaga kedalam otak meningkat selepas setiap kali bersenam
2. Membaiki posture badan dan menjadikan badan lebih tegak dan lurus.
3. Membaiki rupa paras dan seterunya meningkatkan keyakinan diri/self confidence.
4. Menghilangkan kesan buruk dari stress akibat tekanan fizikal dan mental.
5. Mudah dan nyenyak tidur.
6. Meningkatkan tenaga dan produktiviti kerja.
7. Lebih sihat dan mengurangkan sakit seperti deman selsema dan lain-lain
8. Meningkatkan tenaga seksual dan mencegah lemah tenaga batin.
9. Lebih sihat dan hidup lebih lama. Exercise ada kesan anti ageing.



Ingin dapatkan baju senaman Jonlivia? Beli dan tempah sekarang di laman sesawang di bawah : 




6 ulasan:

MommaVogueHD Noriza Abdul Rahman berkata...

Kalau ada baju senaman macam ni memang sekesa nak beriadah

Juls Julie80 berkata...

menarik baju tu..senang nak bawak hp kalo bersenam kat luar..lagi selamat sebab blh sorok jer kat lengan..hihi

Mrs Pip berkata...

menarik lah baju ni ..
sesuai utk mereka yang suka bersenam....

Julia Tarmidi berkata...

Salam singgah dan follow :)

Siti Rohaida Yusof berkata...

bagus baju macam ni..xdelah rengsa sangat bila berpeluh2 waktu buat senaman kan

Cik Rose berkata...

senang nak bersenam/bersukan sebab boleh letak handphone tu kan..