Home My Story Travel Review Contest Parenting Tutorial

Merawat Masalah Dalaman dan Muka Kusam | Dea Della


Setiap wanita ingin kelihatan dan rasa cantik. Walaubagaimanapun, ramai sedang menyembunyikan masalah dalaman yang membelenggu minda dan menghilangkan keyakinan diri. Masalah-masalah seperti peredaran haid yang tidak teratur, masalah keputihan, dan banyak lagi memberi impak bukan sahaja kepada kecantikan batin tetapi juga zahir.


Serlahkan keanggunan anda dengan Produk Dea Della, sejenis minuman penjagaan dalaman wanita tradisional yang menggabungkan herba-herba berkualiti bagi membantu memperbaiki masalah dalaman wanita. Di formulasikan khas untuk semua wanita yang ingin mengembalikan tenaga seperti zaman remaja anda.


Dea Della Jus Terbaik Buat Wanita

Dea Della adalah jus yang terbaik untuk wanita. Tujuan Dea Della dilahirkan kerana ianya dapat membantu wanita dalam memelihara kesihatan dalaman. Apabila dalaman sihat maka terserlah pada luaran seseorang wanita. Satu rumah perlu ada sebotol Dea Della, kerana JUS TERBAIK MELAHIRKAN WANITA YANG BERKARISMA.


Related image



Wanita Hari Ini dan Masalah Dalaman

9 daripada 10 orang wanita mengakui setelah mengamalkan Dea Della mereka teruja akan manfaatnya. Bukan sahaja Dea Della membekalkan tenaga bagi mengatasi masalah mereka yang sentiasa letih dan lesu malah Dea Della turut membantu menyelesaikan masalah lain. Sakit senggugut mereka hilang, masalah keputihan hilang malah mereka yang mengalami masalah haid kini kembali normal.

Image result for dea della

Mahukan wanita diluar sana selamanya merasai ketidakselesaan akibat dari hormon yang tidak stabil? Jom lihat manfaat lain yang terkandung dalam Dea Della. Dea Della membantu para wanita dalam:

➡ Menstabilkan hormon wanita khususnya
➡ Mencerah dan menegangkan kulit
➡ Menghilangkan senggugut serta keputihan
➡ Mengempiskan perut
➡ Menghilangkan selulit
➡ Menurunkan kadar kolestrol dalam badan
➡ Memberi dan membekalkan tenaga seharian (energy booster)
➡ Mengatasi masalah sengal-sengal tulang dan sendi khususnya warga emas


Kelebihan Dea Della Untuk Wanita Berkahwin


Minuman pengikat & pemikat “SANG SUAMI” . Produk yang berkualiti kerana diformulasikan dari 100% bahan semulajadi oleh mereka yang pakar dalam bidang botanikal dengan kepakaran melebihi 30 tahun. Hanya dalam beberapa hari anda akan dapat merasai kehebatannya.

➡ Mengembalikan sensasi hubungan intim
➡ Menegang dan mengindahkan payudara
➡ Mengembalikan pelincir wanita
➡ Melewatkan proses menopause



Pengilangan bertaraf GMP(Good Manufacturing Practise). 
Halal lagi suci (Halalan Toyyiba) 



Khasiat Kurma Hitam Dalam DEA DELLA Untuk Sumber Tenaga 

Khasiat kurma hitam yang terdapat didalam Dea Della membantu mereka yang sering keletihan atau lesu. Kandungan gula semulajadinya seperti fruktosa dan glukosa adalah berkalori tinggi dan mudah serta cepat untuk dicerna. Secara tidak langsung ia dapat membekalkan tenaga dan melegakan keletihan. Kurma kaya dengan zat besi, kalsium, kalium, sodium, potasium, vitamin A, C dan juga niasin.



Antara Khasiat Kurma Hitam

  • Sebagai sumber tenaga yang efektif dimana ianya dapat memulihkan tenaga dengan cepat. 
  • Merupakan sumber antioksidan yang sangat baik dan dapat melindungi tubuh dari radikal bebas yang menyebabkan kanser. 
  • Kandungan zat besi yang tinggi baik untuk pembentukkan hemoglobin didalam sel darah merah dan seterusnya dapat membantu masalah kurang darah (anemia) 
  • Kaya dengan kandungan kalium yang berfungsi untuk menjaga kesihatan jantung dan pembuluh darah, dapat menstabilkan denyut jantung, mengaktifkan kontraksi otot-otot jantung dan mengatur tekanan darah. 
  • Kandungan kalium yang tinggi juga membantu melancarkan peredaran oksigen ke otak dan menseimbangkan cairan tubuh; mencergaskan minda dan tubuh badan. 
  • Kandungan serat yang tinggi dapat melegakan usus dan melancarkan pembuangan air besar. 

Image result for dea della

Review Dea Della | Merawat Masalah Dalaman dan Wajah Kusam

Memang tidak dapat dinafikan, bila dah beranak pinak ni badan semakin mudah jadi lesu, tak bermaya, dan sekaligus menjadikan muka tampak kusam tidak berseri seperti zaman remaja. Bayangkan umur masih muda tapi dalaman semakin tua! Fara percaya ibu-ibu yang lain juga mengalami masalah seperti ini juga. 

Segala kelengkapan anak dan suami kena utamakan dulu baru boleh fikir pasal diri kita kan? Kadang kala sampai terabai kecantikkan diri sendiri. Muka tidak terjaga rapi seperti dahulu, sakit-sakit badan pun terpaksa tolak tepi dan lama kelamaan mulalah keadaan diri jadi tak cantik. Bab kecantikkan memang fara agak titik beratkan sebab fara suka jadi cantik di mata suami. Dea Della ni fara cuba atas cadangan dari kawan


Lihat sahaja kelebihan serta bahan yang terkandung dalam Dea della di atas, sudah cukup menyakinkan fara bahawa produk inilah yang terbaik dan sesuai dengan masalah yang fara hadapi sekarang iaitu lesu, mudah letih dan muka juga nampak kusam.

Masa mengamalkan Dea Della fara baru sahaja baik dari demam. Faham sahajalah kalau badan baru baik demam mesti lambat nak pulih tenaga. Dalam sejam pengambilan Fara rasa badan agak ringan seolah-olah badan mula kumpul tenaga. Yes, tiba-tiba mood rajin mengemas satu rumah. Selesai mengemas masih ada tenaga untuk buat kerja lain pula. Keesokan hari dan seterusnya, nampak perubahan lain macam muka lebih nampak segar, tidak mudah rasa stress, tenaga sentiasa ada, dan  melawaskan pembuangan. 

Fara teruskan pengambilan kerana jus Dea Della ni agak serasi dengan keadaan fara. Perkara yang paling ketara nampak perubahan pada diri adalah badan lebih bertenaga dari sebelum ni. Bagi yang mengenali diri fara mereka mesti tahu fara sedang breastfeeding anak so rasa lesu, stress tu memang tak dinafikan dialami setiap masa! Bila mengamalkan Dea Della, dia seolah menstabilkan emosi fara dan fara berasa tenang ketika menyusukan si kecil. Oh ya, masa amalkan Dea Della paling special dia boleh dijadikan juga sebagai milk booster. Susu badan sentiasa meriah. 

Bagaimana Dea Della mengembalikan wajah kusam menjadi segar dan sihat?

Selain boleh merawat masalah dalaman, Dea Della juga mampu merawat masalah kulit kusam dengan cara diminum atau boleh dijadikan sebagai masker. Kalau rajin, sapukan sedikit Dea Della ke muka dan biarkan selama 15 minit (hingga kering) kemudian bilas seperti biasa. Sebenarnya minum begitu pun sudah cukup mengembalikan wajah yang sihat dan segar.




Testimoni Dea Della : 


“Bangun pagi badan rasa ringan je dan lenguh-lenguh badan pun ok. Tapi yang bestnya berat badan turun.”


Testimoni Dea Della: 


“Mama nak sambung minum Dea Della. Rasa dah sihat (baik) sikit tang sakit badan dan sakit kaki mama masa mama minum haritu.”






Link lagi gambar testimoni: http://deadella.com/testimoni/


Bahan-Bahan Dalam Dea Della


Dea Della adalah jus wanita terbaik keluaran KLGI RESOURCES GROUP SDN BHD. Dihasilkan daripada 100% RAMUAN HERBA ASLI antaranya, AKAR SERAPAT, KACIP FATIMAH, LENGKUAS, HALIA, LADA PINTAL, HABBATUSSAUDA, SIREH, MADU, RUMPUT JARUM MAS, ASAM GELUGUR, SERAI, MANJAKANI ASAM JAWA dan juga KURMA HITAM.  Dijamin kualitinya dan telah lulus menjalani ujian makmal SETSCO di Singapura.





Harga Dea Della


Harga sebotol Dea Della Cuma RM79.00. 




Jika anda berminat untuk mendapatkan Dea Della boleh hubungi atau whatsapp nombor di bawah 


Nombor untuk dihubungi : 

017-901 2322 (http://deadellateam2.wasap.my) / 
011-13733229 (http://deadellateam3.wasap.my) / 

atau ikuti Dea Della di :

FB Page: @deadellahq (Dea Della Beaute) https://www.facebook.com/DeaDellaHQ/














Tiada ulasan: